Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “Gençler, marka ortaklıklarımız ile sunduğumuz fırsatlar arasından en çok kahve, giyim ve etkinlik tercihlerine yöneldi. Selfy’de gençlerin en çok kullandığı dijital medya uygulamaları yönüne sunduğumuz sınırsız internet fırsatında 2023 yılında toplam 50 milyon GB mobil internet kullanımı gerçekleştirildi. Bu tercihler gençlerin ilgi ve eğilimlerini anlamamız açısından da bize faydalı bir rehber oluyor. Gençlerin eğilimleri dönemsel olarak değişkenlik gösterebiliyor” dedi.
Related Posts
KARDEMİR ve Karabük Üniversitesi’nden Enerji İşbirliği
- Seher Alp
- 22 Kasım 2024
- 2 min
- 0
KARDEMİR ve Karabük Üniversitesi enerji projeleri için işbirliği toplantısı düzenledi.
Kırmızı ette alarm zilleri çalıyor. Son bir ayda yüzde 15 zamlandı, yıl sonu fiyatı korkuttu
- Seher Alp
- 22 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Ette 'kırmızı' alarm...Kıyma ve kuşbaşı et fiyatları yüzde 10 ila 15 oranında zamlandı. Sektör temsilcileri,…
Bakan Bolat ve Türk iş insanlarından Irak’a ticaret çıkarması
- Seher Alp
- 21 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Ticaret Bakanı Ömer Bolat, "2 hafta sonra Türkiye-Irak Ekonomi ve Ticaret Ortak Komite (JETCO) toplantısının…